مجموعه آموزشی ساخت تلفن گویا - نرم افزار تلفن گویا  

 

نام پکیج : مجموعه آموزشی ساخت تلفن گویا

 

پشتیبانی بعد از فروش

نام سازنده : گروه نرم افزاری ورسا

 قیمت : 420000 تومان

 سایت سازنده : Versa.Ir


 

در شرکت های مختلف هزینه ایجاد یک سیستم تلفن گویا بسیار بالا در نظر گرفته شده است و از سوی دیگر در صورت نیاز به تغییراتی از طرف مشتری نیازمند پرداخت مجدد هزینه های بالا به منظور پشتیبانی خواهد بود .

ما با هزینه ای بسیار کمتر و زمان کمتر نیاز شما را برای ایجاد سیستم تلفن گویا بر آورده کرده ایم !! ما برای اولین بار در کشور مجموعه جامع آموزشی ساخت تلفن گویا را ارائه کردیم که به راحتی با مطالعه این مجموعه آموزشی قادر خواهید بود در کمتر از چند ساعت با زبان برنامه نویسی مورد نظر خود سیستم تلفن گویای خود را چه شخصی و چه اداری بر پا کنید و به راحتی در صورت نیاز امکانات جدیدی را بدون پرداخت هیچ هزینه ای بر روی سیستم خود داشته باشید !! شما به دستگاه جدید یا مودم خاصی نیاز ندارید !!! با همان مودم معمولی کامپیوتر خود نیز می توانید به راحتی از امکانات این مجموعه استفاده کنید و بدون هیچ هزینه ای سیستم خود را در کمتر از چند ساعت بر پا کنید . در صورت نیاز به پشتیبانی از 4 خط تلفن و یا بیشتر به صورت همزمان نیاز به کارتهای سخت افزاری ( Dialogic card ) که بدین منظور طراحی گشته می باشد . آموزش برنامه نویسی برای چند خط تلفن در مجموعه موجود می باشد .

تمامی پروژه های ارائه شده در این مجموعه به صورت سورس باز موجود می باشد ... چندین برنامه ی جامع که توسط برنامه نویسان ما برای مشتریان انجام شده به همراه Document ( توضیحات خط به خط ) ارسال خواهد شد که با مطالعه سورس این برنامه ها + توضیحات جامع آنها به سادگی ، کار با توابع تلفن گویا را آموزش خواهید دید . به همراه این مجموعه آموزشی جامع  ، مثال های کامل به همراه ( سورس و آموزش )  کار با توابع Tapi نیز ارسال خواهد شد که برنامه نویسان قابلیت انعطاف بیشتری را قادر خواهند بود در برنامه های خود اعمال کنند .

با مطالعه این مجموعه آموزشی شما قادر خواهید بود امکانات زیر را برای تمامی نرم افزار های خود فراهم بیاورید :

(1) قابلیت ضبط صدای مکالمات و تماس گیرنده ( ایجاد صندوق صوتی نا محدود )
(2) قابلیت پخش پیغام صوتی و متنی به تماس گیرنده
(3) قابلیت ارسال پیام از خطوط تلفن
(4) قابلیت تشخیص کلید های فشرده شده از سوی تماس گیرنده
(5) قابلیت دریافت شماره کلید های وارد شده از سوی تماس گیرنده و ذخیره آن در پایگاه داده های متفاوت ( SQL Server , ... )
(6) قابلیت اتصال به انواع پایگاه داده
(7) قابلیت نمایش و ثبت شماره تلفن تماس گیرنده ( Caller ID )
(8) قابلیت تشخیص بوق اشغال ، قطع ارتباط ، Ring Back Tone و ...
(9) قابلیت برقراری تماس خودکار و پاسخگوئی خودکار به تماس ها
(10) قابلیت مونیتور کردن تن صدا ( Monitor Tones )
(11) قابلیت انتقال تماس و ایجاد کنفرانس
(12) قابلیت پشتیبانی از تمامی مودم های معمولی کامپیوتر و کارتهای تلفن گویا
(13) قابلیت کنترل کامپیوتر از راه دور ( خاموش کردن – رستارت – اجرای برنامه خاص و ... )
(14) قابلیت کنترل دستگاههای جانبی متصل شده به کامپیوتر از راه دور
(15) قابلیت انتقال تماس به شماره های داخلی ( کاربرد در شرکت ها و سازمان ها )
(16) قابلیت کنترل تماس ها از راه دور و ارسال و دریافت فکس

(17) قابلیت برنامه نویسی در تمامی زبان های برنامه نویسی :

 

Visual Basic

C#

Delphi

DHTML

VB.Net

C#.Net

Visual FoxPro

C++ Builder 6

 

Dialogic Card

(Dialogic Card) کارت های دیالوجیک

 

برای کاربردهای حرفه ای ( پشتیبانی از 4 خط به بالا ) نیاز به کارتهای سخت افزاری که بدین منظور طراحی گشته میباشد (Dialogic Card) .

مشخصات و قابلیتهای این کارتها :

  • پشتیبانی از صدا با کیفیت بالا 11 kHz ، مودمها قابلیت پشتیانی ازصداها 8kh را دارا میباشند.
  • به علت محدودیتهای موجود درPC برای نصب چند مودم عملا برای کاربردهای حرفه ای ، استفاده از 4 و8 و16 خط به بالا نیاز به استفاده از مولتی پورت یا کارت Dialogicمیباشد که مسلما استفاده از کارت بهترین گزینه میباشد
  • عدم اختلال سیستم و پایداری بیشتر
  • شناسایی بهتر فرکانسهای ارتباط ، قطع خط و DTFM که نیاز اساسی این سیستمها میباشد
  • سازگاری با تمامی سیستمهای مخابراتی

IVR Board

IVRBoard مشخصات و قابلیتهای کارتهای :

  • پاسخگویی 2 تا 16 پورت (خط تلفن) همزمان با یک کارت و قابلیت استفاده چند کارت همزمان جهت پاسخگویی به تعداد خطوط بیشتر.
  • قابلیت اتصال به خطوط تلفن دیجیتال (E1) .
  • استداه از پورت PCI یا USB بر حسب نیاز و عدم نیاز به پورت خاص جهت نصب بر روی کامپیوتر .
  • قابلیت کنفرانش تلفنی ، مانیتورینگ و ضبط مکالمه بر روی هر خط بطور مستقل .
  • قابلیت ارسال و دریافت فکس (Group 3 fax transmission speed up to 14400bps )
  • پشتیبانی از صدا با کیفیت 8 kHz
  • تشخیص و نمایش شماره تماس گیرندگان (CallerID)
  • شناسایی بهتر بوق اشغالی و قطعی خط .
  • امکان نصب ماژول های مختلف از قبیل ضبط مکالمه، خط داخلی و خط شهری بر روی یک کارت بصورت ترکیبی .
  • سازگار با تمامی مراکز تلفن (central) با قابلیت شماره گیری Tone .

 

سیستم تلفن گویا برای سازمانهای دولتی و غیردولتی و سیستم تلفن گویا برای بیمارستانها و درمانگاهها و سیستم تلفن گویا برای شرکتهای خصوصی و دولتی و سیستم تلفن گویا برای بانکها و سیستم تلفن گویا برای تعمیرگاهها و سیستم تلفن گویا برای مراکز پشتیبانی و خدمات و سیستم تلفن گویا برای شرکتهای بیمه و سیستم تلفن گویا برای دانشگاهها و سیستم تلفن گویا برای آموزشگاهها و سیستم تلفن گویا برای مطب پزشکان – رزرو وقت و سیستم تلفن گویا برای وب سایتهای اطلاع رسانی و سیستم تلفن گویا برای فروشگاهها و سیستم تلفن گویا برای عمده فروشیها و سیستم تلفن گویا برای نمایندگیهای کارخانجات خودروسازی و سیستم تلفن گویا برای کارخانه ها و سیستم تلفن گویا برای هتلها و مراکز اقامتی و سیستم تلفن گویا برای آزانسهای مسافرتی و سیستم تلفن گویا برای موسسات فرهنگی و سیستم تلفن گویا برای سرویس دهندگان اینترنت و تلفن و سیستم تلفن گویا برای مدارس و سیستم تلفن گویا برای وضعیت آب و هوا و سیستم تلفن گویا برای انتقال مکالمه و سیستم تلفن گویا برای ارسال و دریافت فکس و سیستم تلفن گویا برای پیگیری و سیستم تلفن گویا برای ثبت و پیگیری شکایات و سیستم تلفن گویا برای رای گیری و نظرسنجی و سیستم تلفن گویا برای رزرو وقت رستوران و سیستم تلفن گویا برای رزرو وقت و سیستم تلفن گویا برای ثبت سفارشات و سیستم تلفن گویا برای اطلاع رسانی و سیستم تلفن گویا برای گزارش وضعیت و سیستم تلفن گویا برای فعال سازی کارت و سیستم تلفن گویا برای گزارش وضعیت جاده و سیستم تلفن گویا برای استعلام قیمت و سیستم تلفن گویا برای تلفنبانک و سیستم تلفن گویا برای هشدار و یادآوری و سیستم تلفن گویا برای گزارش موجودی و سیستم تلفن گویا برای پیگیری هوشمند نتیجه آزمایشات و سیستم تلفن گویا برای پشتیبانی و راهنمایی و سیستم تلفن گویا برای پرداختهای اتوماتیک و سیستم تلفن گویا برای فعال سازی کارت و سیستم تلفن گویا برای عضوگیری و سیستم تلفن گویا برای ساعت گویا و سیستم تلفن گویا برای پیگیری هوشمند نتیجه تعمیر و وضعیت و سیستم تلفن گویا برای تحقیقات بازار و سیستم تلفن گویا برای اعلام بدهی (شماره گیری تلفن مشتریان و اعلام پیغام بصورت خودکار) و سیستم تلفن گویا برای ضبط مکالمات تلفنی و سیستم تلفن گویا برای یغام گیر و سیستم تلفن گویا برای رستوران ها و سیستم تلفن گویا برای کنترل وسایل و کامپیوتر از راه دور و سیستم تلفن گویا برای یغام گیر برای استفاده های شخصی و سیستم تلفن گویا برای مسابقات و نظر سنجی و سیستم تلفن گویا برای صندوق صوتی و سیستم تلفن گویا برای پاسخگویی اتومات و سیستم تلفن گویا برای تبلیغات و تماس اتوماتیک و مرکز تلفن و تلفن گویا – سیستم تلفن گویا – کارت های دایالوجیک – Dialogic – منشی تلفنی – سورس تلفن گویا – سورس سیستم تلفن گویا – نرم افزار تلفن گویا – آموزش ساخت تلفن گویا – آموزش تلفن گویا - سانترال - مودم - سورس رایگان - برنامه نویسی - i vr - Donjin - دانجین - برد تلفن گویا - سورس رایگان تلفن گویا - دانلود رایگان تلفن گویا - سورس تلفن گویا با C # سی شارپ - سورس تلفن گویا با VB ویژوال بیسیک وی بی - سورس تلفن گویا با دلفی - سورس تلفن گویا با دات نت . Net

Copyright © 2009 Versa group. All rights reserved